Inget trevligt inlägg detta...

Varför kunde jag inte bara lyssna på kroppen då den protistera igår?Jag märkte det så tydligt och ändån lyssna jag inte på de örat alls,jag blev döv just då.
Jag vill så mycket men kan inte alltid det jag vill...men samtidigt så tycker jag inte synd om mig själv utan med planering och tid så ska jag klara av det.
Jag har fruktansvärt ont just nu och vet inte vad jag ska ta mig till,och jag blir alltid lika känslosam då jag mår så här för jag blir så besviken på att inte klara "det lilla".
Jag måste förstå att jag är jag och måste oxå förstå mina begrensningar och jag ska verkligen försöka att inte tänka de som jag tänker.Tankarna har sådan enormkraft både för mig och alla andra.

Jag får helt enkelt förstå att läget är som de är och jag är som jag är,men det gäller att inte ge upp.
Detta är en Arbetsträning...alltså en träning jag måste träna på.Jag måste lära saker för min skull,försöka förstå min kropp hur den reagerar i arbetet....tar det tid ,så får det ta tid.

Jag får helt enkelt förstå att jag inte kan göra så mycket idag...jag får väl tillåta mig att ha en dålig dag.Jag önskar ibland jag kunnde vara starkare då jag mår dåligt...ingen är perfekt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe.. jag vt..men dt löste sig igår..fast jag blev så irriterad när han berättade dt..uff~~ ...

jag har sån dålig teperament nu för tiden blir irriterad på allt han säger..skit svårt att prata med honom faktiskt=/ men men vi får se..



asch..sjuk igen?:O naww...stackas dig gummzi:S hoppas du mår bättre men skit i jobbet då...annars kmr du må ännu sämre ju=/ ..jagt tnkte vi kunde umgps lite om du pallar..kn hyra en film o kollar...men hör av dig om du mår bättre:D hehe..annars ska jag inte störa dig o andre..hehe..^^



pusspusss

2009-08-28 @ 11:56:03
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Alla har vi dåliga dagar, vissa mer än andra.

Du säger det så bra själv tycker jag.

Du måste tillåta dig själv att ha en dålig dag.

Det är bra Hanna, för kroppen behöver rensa ut emellanåt..

Hoppas dina tankar och ditt mående svänger till det bättre snart:-)

Kram

2009-08-28 @ 12:26:21
URL: http://millamy.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan gumman. Va bra att du iaf lyssnar på kroppen idag, fast att den fick skrika jättehögt. Hanna, jag känner dig och vet att du hela tiden försöker göra ditt bästa. Det innebär också att stanna hemma ifrån jobbet eftersom din kropp inte mår så bra - DÅ gör du ditt bästa för DIG. Ta hand om dig gumman! Kramar



Ps: Jag har inte glömt pengarna. Kommer upp i helgen med dem.

2009-08-28 @ 12:42:17
Postat av: Anonym

asch..vilket inlägg..helt nere:( ..

alla ahr sina dåliga dagar..jag hade min dåliga dag igr ju.hehe.^^ men dt löser sig alltid sötis:D ..

idag får du sitta i soffa och inte gör ngt..utan bara umågs med mig:p hahaa.^^ ska göra dt skratta a lot.okeY=P) om jg ens e rolig idag..e lite sur för att ag inte hittade böckerna..

allting ska vara så komplicerad:S



men jag berättar mer när jag e hos dig ist...roligare prata faco mot face då:D pösspösspösss

2009-08-28 @ 13:32:22
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Laila

hehe, du är söt :)

2009-08-28 @ 20:53:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe..tack sj du:)

dt har varit jättetrevligt för att umgås med dig som vanligt:D ..^^



nu ska jag duscha o lägger mig i sängen,, måste vakna tidigt för att tvätta min bil imorgon o sen ska jag åka till hässelholm..hehe^^

pusspusss

2009-08-28 @ 21:05:07
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0