Lördag Morgon

Tyvärr måste jag iväg och handla lite mat men annars ska jag bara vara hemma idag.
Ska se oxå om jag hittar de som jag ska köpa till Amy;)Jag har fått ett par skor av henne!jo helt sant och de är super snygga och första gången jag va hemma hos henne så satt jag och beundra dem och nu så är det mina=)Jag är super glad,och kunde inte fatta de faktiskt först.Hon är go gomman lilla.

Nu ska jag kika på bloggarna och bli inte förvånad om detta är mitt ända blogg inlägg.

Blir det äppelkaka idag månne?;)


Fina saker va?Me like=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe:) visste dt du skull fota skorna o de andra grejer:p

sov du med skor igår?? hahaa..^^



jag e iaf vaken nu fast e skit trött..gäspar hela tiden..men måste gå o tvätta bilen nu annars hinner jag inte med tåget...hahaha..

uff.. jobbigt..men hoppas pappa kmr ta hand om en del:p för jag orkar verkligen inte..kmr fan få träningsvärk imorgon:p hahaha..~~



naww.va jobbigt att du mår dåligt ida igen=/ ..vila dig sen när du har handlat klart lah:D



jag har bestämt att jag ska klippa mina naglar imorgon:p hahaha..orkar inte ha dem så långa nu med gelé, uff..jbbigt nu=/ ...



pusss lah:D

2009-08-29 @ 09:57:45
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sofie

snygga skor :)

2009-08-30 @ 18:25:27
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0