Lördag

Blev inte så mycket skrivandes igår för jag fick skallebank på em,och det beror på att jag träna för hårt helt enkelt.
Jag handla det sista till kalaset igår så idag blir det en massa små ärenden i stan och så.Ska åka hit och dit och fram och tillbax.

Idag är det lördag och då innebär det att jag får äta vad jag vill,men imorron är det kalas så då är det svårt att ha koll på vad man stoppar i mig men va fasiken ,jag fyller bara 25år en gång;)
På måndag blir det hårda bullar igen.
Nä nu ska jag fortsätta här himma.Ha det super fint alla;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: Oj, jag visste inte att det fanns utbildningar om sånt men det var ju bra :)

Jag förstår inte heller det roliga i race, själv tycker jag det är tråkigt! =)



Du som är så duktig , du är värd att äta lite gott i morgon också + att du fyller år :)

Grattis i förskott :)

Kram

2009-08-08 @ 10:18:39
URL: http://marcusnathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0