Vilken soppa....

Vet inte riktigt var jag ska börja,mest är jag så besviken på mig sj...hur kunde jag??

Kalaset va jätte mysigt och jag är helt slut idag och mår inte alls bra,kan oxå bero på att jag enbart sov några timmar för jag va så ledsen.Jag tog en massa fina fotto igår,för jag älskar att ta fotto...Men igår på vägen hem råka jag radera ALLA!Min granne som är ett geni han gjorde vad han kunde och några fotto fick jag klippa och klistra ihop så jag lägger upp de fottona som jag kunde "rädda".

Jag hade tagit massa med mig och syster och jag och pappa,vet ju att han inte finns så länge till så under kalaset så fotta killen mig och pappa så han inte skulle känna sig "obekväm" för det är ju kalas och då fottar man.Vill ju inte säga att jag vill ha fotto på oss innan han försvinner...vill inte han ska bli lessen=/

Jag önska mig en plattång och jag fick den=)en riktigt frisörplattång som är skita dyr....och jag blev super glad=)

Tack min underbara familj för ni är så unika och får mig att må så bra i ert sällskp...jag älskar er för just de fina människorna ni är.




Detta va fotto på mig och L och bara L kom med =(

Detta va det enda fottot som klara sig helt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0