Helg

Jag fattar inte varför jag vaknar lika tidigt varje lördag,jag är ju helt slut=/
Jag ska göra ärenden till väla och jag vet vilket självmordsförsök det är.Oki kanske inte så farligt men det är inte kul att åka dit när man knappt kan röra sig.
Jag ska till panduro och köpa knappar och leta efter en röd rosett eller blomma.Annars så jag sy...pust.;)

I helgen ska detta fixas:
*Ducha,bus
*Handla mat
*Fixa mina naglar och fossingar och det lär ta några timmar
*Städa
*Borsta Tezzis tänder
*Ut och gå(hoppas på det iallfall)
*Försöka ta det lungt och eventuellt kika på film

Ska bara tillägga att jag nu vägen 58,5kg...
André hjälpte mig att kika på vågen och ska inte väga mig igen i slutet av Januari;)
Viktminskning=11,5kg!
Nu har jag dock ingen digital våg utan har en sådan kass som finns på ikea.Jag tror dock att det är en glädje våg;)

André nämde när han vakna att ha kände sig inte kry.Jag hoppas han ej blir sjuk för då blir det ingen ullared och det värsta är att är jag eller André sjuk så får vi inte träffa pappa.Blir julfirandes med familjen inställt då??
Dumma sjukdomma...*fnys*
Men jag älskar ju min man trots allt;)

André dansar för min familj..hihi


Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan gumman. Låter som du har en hel del att göra i helgen. Oj 58 kilo det e bra. Jag väger ju mycket mer än dig :S Hoppas att du får en mysig lördag. Kram

2009-12-19 @ 15:49:25
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Oj, va mycket du ska hinna med i helgen! ;) hihi Jag ska jobba, städa och lite annat men långt ifrån allt du ska hinna med. hehe Hoppas att du får en bra kväll i alla fall! :D Kram!

2009-12-19 @ 18:45:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0