Måndag

Jobb idag och imorron och har blandade känslor för det.Vet att det är super stressigt men det ska bli kul ändån tycker jag.Får ju träffa mina trevliga kolleger och det är alltid en hitt.
I lördes va jag hos syster och hälsa på.Det va god mat och trevligt sällskap och även minstingen i familjen hälsa på och det va super trevlig stämmning hela dagen/kvällen.

Ego bild oxå klart;)

Killen och jag.....inte så bra bild men de dugen..;)

Nu snart ska jag drick min proteindrink och den smakar inte hallon...sen blir det jobbtajm=)


Kommentarer
Postat av: Ninah

såg du hade ringt.. missade de.. lotta hade ringt smtidigt så dp missa jag att du också gjort de..så det var därför jag inte svarat... du får gärna skicka bilderna om du orkar

2009-12-28 @ 13:12:21
Postat av: A.C

hhee, men dt e ju inte min stil ..de skorna asså:P för höga och höga platå okså där framme:p men dt e ju dig liksom:D hehe.



va mkt saker du ska göra..sj ska åka till gbg imorgon faktiskt..sen e jag back den 4:e igen.. ska fira nyår däruppe ist..hehe:=

många kompisar o gris e ju också där..hehe..^^ så dt kmr bli kul:D



gott nytt på dig så läänge, knske inte ens ha internet där uppe.. gris har nyss flyttat liksom:) hehe..



ska dra til väla nu:D pussss

2009-12-28 @ 15:28:36
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Nää tyvärr inte! :P men jag ska ha en klänning som jag fick i julklapp som är svart med glitterprickar på! ;) hihi Söta ni är tillsammans förresten! :) Ha en bra dag! :)Kram!

2009-12-28 @ 16:46:41
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Sarah

Hej gumman. Ja jag e helnöjd. Köper sällan jeans eftersom det e så dyrt. Skönt att det e kort jobbevecka ju :) Ja på nyår så ska vi ha min familj och två vänner här. Blir rätt så lugnt faktiskt. Själv då? Ja det finns säkert några skor som jag kan ha. Gäller bara att hitta dem också. Kram

2009-12-28 @ 17:34:15
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0