Måndag-sjuk

Är fortfarande inte riktigt oki faktiskt sen i torsdes.Jag brukar få hög temp av värken och magen och i onsdes skulle jag ju träna som vanligt och tog tempen och besluta att den va oki nog för träning.Sen på torsdagen så märkte jag att något ej stod rätt till.Va ju hemma i fredes och i helgen har jag inte alls varit i form.I söndes skulle jag träna igen somn vanligt och tog tempen igen och den visa en liten höjjning.TYckte att de va märkligt att örontermostaten visa olika varje gång,så det blev de hederligga termostaten som visar 99,9% rätt....38grader.
Slutsats=den där örontermostaten är ej något man kan förlita sig på;)

Helgen annars?jo jag fick ju åka väg och handla mat för ingen annan kan ju hoppa in och göra det åt mig,så är det när man bor sj;)
Fick ju åka till familia på the phone house för mitt mobilabredband har ju gått ut så jag hade inget bredband mer så jag fick prova ett nytt mobilt bredband i 10dagar.Är jag ej nöjd så får jag prova mig fram tills jag är det.
Slutasats:Jag har provar 3 bredband och den är lite pggare än telenor,men vi får se hur jag upplever detta när veckan är slut=)

Jag längtar till jul och mellandagarna för jag ska spendera mycket tid med min älskade familj=)

Vågen står det samma som innan,men dock så har 8cm på kroppen försvunnit...wiihheeooo.=)


Kommentarer
Postat av: sarah

Hej stumpan. Tråkigt att du inte mår bra än. Hoppas att du känner dig bättre snart :) Jo då min helg har varit kanon. Längtar så till jul nu :) Kram

2009-12-07 @ 12:23:28
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gummiz:D



aa samma här.känns som tid har bara rullat iväg..fast jag har inte gjort mkt:p

jag var på väla i söndags..helt sj då.. fyfan va mkt folk..haha..men ja hittade julklappar till pappa iaf.. nu e dt bara jonas kvar:p haha..men han ska jag köpa spel tll honom som vanligt:p sen e jag nog klar.. men har ingen anningen vad jag ska köpa till natasa iår..kmr nog inte ens hinna träffa henne..ach.. ska säga ti henne att vi skiter i dt o ge varandra julklappar..så svårt hitta asså:S



jonas e jätteförkyld idag..df jg e hemma o tar hand om honom.. hee.han kanju int gå till skolan så likso:S hostar och snorig:p haha..

krya på dig laH:D pösss

2009-12-07 @ 12:38:00
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Heej! :D Min helg har varit toppen med en massa julshopping! :) hihi Ahh men det är skönt när man inte har något speciellt bestämt ibland oxå och att bara ta det lugnt! :) Hoppas att du får en bra kväll nu och outfiten på bilden är skitsnygg! :D Kram!

2009-12-07 @ 17:57:11
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Areyanna

Gu vilken snygging! Läcker tröjja med! Tycker du är superfin! Stirra dig inte blind på vågen sötnos!===) Kramar!

2009-12-14 @ 15:28:57
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0