Onsdag

Har varit vaken ett tag för jag har inte haft en bra natt.
Jag har så sjuhelvetes ont i mina fingrar.Efter jag skrivit bloggen så värker de enormt flera timmar efter,typ om ni råkar bränna fingrarna på varmt vatten eller en platta.Så känns det inut i fingrarna.
Jag är faktiskt inte ute på nätet mycket mer.

Jag delar bredband med min kära granne så allt går super snabbt...haha

Idag då?Jo ska bli hämtad tolv och sen ska hela dagen tillbringas hos pappa.

Jag funderar på att köpa nytt löshår och längre denna gång.Då kan man klippa de när det blir slitet.Tänkte köpa på rapunzel...vet ni om deras hår är bra?Vill ha 60cm.

kan tänka mig att denna färg blir bra;)


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Rapunzel har ok hår medans det finns mkt bättre hår även men det kan duga=) Tränsar finns det gott om fina att få tag i å sy ihop själv=) Jag ska köpa nytt nu nästa vecka=) Ha en toppen onsdag trots smärta! Kramar!

2009-12-16 @ 11:06:26
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej gumman. Rapunzel har bra hår :) Gud vad det snöar nu. Vi har bakat 5 sorter kakor nu. har tre sorter kvar:) Min fot värker nu och e svullen som bara den efter att ha ståt i köket hela dagen. Så nu sitter jag högt med foten en stund.Kram

2009-12-16 @ 17:03:01
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Alexia

Äntligen=)...Har försökt komma in på din blogg hur länge som helst men den har varit lösenordskyddad=(.



Hur är det med dig??



Såg att du har köpt den rosa kameran..Ska också köpa en sån..Hade tänkt köpa en till jul för den var på rea men dom rosa tar ju slut på nolltid tyvärr=(..



Är den bra???



Ta hand om dig, tjejen!



Kram Alexia

2009-12-17 @ 01:40:21
URL: http://tacky.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0