Tisdag ,en lång dag idag.

Strax ta bussen,börjar ju tidigare idag.
Jag klarar va jobbet igår och det blev jag glad för.Man måste prova och blir det ej bättre så har man iallfall gjort sin del och jag försöker verkligen.

När jag kommer hem idag ska jag äta litta.Är ganska redan nu trött på maten och det där pulvret smakar icke hallon;)Frullen idag består av tonfisk i vatten*urk*
Efter lite mat ska jag sy upp mina jeans och sen ska jag vibba på vibb plattan;)

Jag hoppas ni får en fin tisdag

jag måste ta nya fotto.ska försöka i helgen.Har massa nytt i klädes väg och man är lite mindre nu sen sommras;)


Kommentarer
Postat av: A.C

hej gumman:D



jag e hemma igen fast jag körde inte för lääängesen.. haha:P



Fan föreläsningen blev inställd idag igen!! hon j*Vla lärare ställde in den 08.35 fast vi börjar 08.15 egentligen. fattar inte hur hon tänkte på dt asså:S hahhaa..~~ helt sjukt. men tur att jag inte körde till skolan i onödan, inte helt, för jag hade gruppmöte..men ändå. kan hon inte sagt dt tidigare liskoM:S ....irriterad..



uff~~ aa får se när jag åker dit..hehe..måste klippa mig innan julen också.

tänkte åka til väla idag o handlar lite ..men ja gorkar inte nu:p haha..lat som fan=/ men e iaf ledig imorgon o på tors okså.. har fan varit ledigt i två veckor nu snart..orkar inte ha ledigheten mer asså..kmr bli trög och lat och cp:p haha..rastlöst som fan också=/ asch ~~



men hoppas din dag kmr bli bättre än min:D pussss

2009-12-01 @ 11:08:13
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Tack va snäll du är! :) jo, satt en hel dag och höll på med koder och allt till den här designen.hehe Åhh gutt att du kan sy upp jeansen själv. Själv gick jag och betalade 300 spänn för det en gång + att jeansen kostade 800!!! :P haha inte så smart, men har lärt mig lite nu hur man gör. :D hihi Kram!

2009-12-01 @ 16:24:44
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: A.C

hej gumman:D



aa ajg vt..helt cp fan..men hon sa att hon blev sjuk efter hon har vaccinerat sig..men vi tror att hon har svininfluesa..fför man kan inte vara sjuk SÅÅÅ LÄÄÄNGE efter sprutan liksom, omöjligt ..men vt aldrig vad e dt med henne, hoppas hon kmr tilbaka snart..vi får se...asch.=/ men har liksom varit ledigt sen i fredags..nästa en vecka nu asså.. helt sjukt ju:p haha..~~ hatar vara ledigt så mkt=/ ..



aa du kan höra av dig..men jag ska träffa en kompis fika..fast vi har inte bestämt vilken tid än, han ska ringa mig imorgon också:p men du kan alltid höra av dig:) hehe..^^



vila dig nu..pussss

2009-12-01 @ 17:37:54
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jasså! Va kul och som du säger så sparar man massor med pengar! :) Jag har sytt om några klännningar och så men är inte så duktig, fast jag är väldigt intresserad, gillar mode och egendesignat! Ha en bra kväll nu! :)Kraam!

2009-12-01 @ 19:57:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: maya

hej hanna! tack för din kommentar! du är verkligen en pärla på jobb, jag menar det verkligen! vi ses nästa vecka kram maya

2009-12-01 @ 20:02:32
Postat av: A.C

dt e lugnt, va med din pappa..plus jag har skola imorgon nu o p tors opckså..dt blev lite ändring där.. vi ska ha en annan lärare..nu ser mitt schema hur stressigt som helst.. jävla skit asså..vf kan de inte ordna dt lite tidigare liksom..



e fan inte vårt fel att lärare inte kan kma.. asch.( irrterad:(

2009-12-01 @ 21:18:31
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej gomman. Hoppas allt e bra med dig och att du får en bra onsdag :) Det var inte alls mycket folk på ullared idag när vi var där. SKönt. Handlade julklappar och lite smågrejor :) Men nu e min fot svullen så att den håller på att sprängas :( Men det var det värt. Nu blir det sängen. Kram

2009-12-01 @ 22:58:08
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0