Torsdag

Igår va jag hos pappa och hjälpte honom och när jag kom hem så däcka jag.Ganska bra för då vaknar man ju tidigt nästa dag;)
Ska bli jobbetajm idag och ska ha på mig den nya tröjan från Gina.

Till er som läser min blogg.
Jag är oerhört tacksam för de vänner som följer mig i min blogg och jag ville bara skriva att jag är tacksam för att just ni är mina vänner.
Jag skulle aldrig vilja bytta bort er.
Just nu är det en kämpig tid så ursäkta om jag inte hör av mig så ofta,men ni finns i mina tankar.
Jag har mycket med arbetsträningen och ska öka mina timmar hela tiden och jag mår inte så bra just nu.Sen min lediga tid består att jag träffar pappa ofta och hjälper honom.Detta är mitt sätt att träffa pappa och använda den tiden som finns kvar.
Jag har inte mycket tid och ork och jag önskar jag kunde träffa er mer,eller höra av mig oftare,för jag saknar er.
Jag hoppas ni har översende med detta och jag är jätte glad och tacksam för ni vil vara mina vänner.Tack

Detta är dock inte min nya tröja från gina,det är den i förra inlägget;)


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej söt , mysig blogg du har

händer hos dig idag då?

kram

2009-12-03 @ 11:34:52
URL: http://vardagslyckan.blogg.se'
Postat av: A.C

nje denna helgen e jag barnvakt faktiskt..måste passa jonas hela helgen o köra honom runt eftersom farsan ska åka till kina i tre dagar.. hehe..~~

han ska åka med sin systersson ..de ska kolla runt lite farbriker o så.. df kan jag inte gå ut nu i helgen..måste passa jonas:p haha..~~



menjag tänkte julshoppa med hnm då:) hehe.. måste ju hitta på ngt liksom:D hehe..^^ så denna helgen ska jag umågs med brorsan, dt var ett tag sen att dt bara e jag o han:d vi ska kolla på dvd, ska äta glass ska gå runt på stan o så:D haha..kmr vqara mysigt^^



pusss

2009-12-03 @ 13:14:27
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Anytajm Hanna=) Även om vi bara ses här vi nätet=) You´re a shinging star! You get your fire back soon! Sänder varma styrkekramar your way!! Puss å kärlek!<3<3<3

2009-12-04 @ 09:08:06
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0