Fredag

Strax ska jag träna och det ska bli skönt så man kan må lite bättre,Annars är det så där idag för när man va hos pappa igår så va han ganska nere och bara satt i sin rullstol och mådde allmänt skit.Det va hjärtesäkrande när han sa:

-Hanna du anar inte hur dåligt det känns när jag inte kan göra något mer,jag vill så gärna göra huset färdigt  men jag klara inget mera och behöver städnigt med hjälp.I huvudet är jag fullt normal men kroppen vill inte mer.Det är inte så jag är lat Hanna utan min kropp vill inte mer!

Känns ganska jobbigt att skriva detta ens,men man måste försöka finnas där så mycket jag kan för honom.Han ville så gärna att jag skulle komma idag men jag måste träna idag för att jag mår ju inte bra sj,jag ska försöka komma ut ,men vet ej hur för jag är inte så pass bra så jag klarar ta bussen,och sen gå i en halvtimme i gassande sol.Det gör så ont i mitt hjärta...ni anar inte!



Kommentarer
Postat av: Linn

sv; jorå! skillnad är det, men man kunde ju önska att de va mer skillnad, hah :D

2009-07-03 @ 11:12:19
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Nightfall

sv: Har tnkt göra en videoblogg där jag visar hur jag sminkar mig snart... :)

2009-07-03 @ 19:20:56
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0