Hemma

Precis ätit en bit mat och det smakade inget vidare i dag...nå ja...kan inte lyckas varje gång;)
Jag har fixat mina naglar idag och det blev glitrig pärlemor på en fransk nagel.Tyvärr får man måla den franska så långt ner på naglen(mycket vitt) så det ser lite dumt ut just nu men efter en vecka så blir det super.

Måste ju visa min plånbok som kommer med posten nästa vecka=)

Jag ska kanske sätta i löshåret imorron...och det värsta är att man vill ju gå ut då....nå ja...jag har ju ett och halvt flak öl hemma...så på lördagen är det någon som vill parta?;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Haha men va? Fyfan va snopet! Det är säkert de i butiken som missköter sig :'D eller produktfel kanske ;p

2009-07-30 @ 16:21:14
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0