Kvällen

Dagen har bara rusat idag....har ju klart sina förklaringar till det.Pratat en hel del i telefonen iallfall.
Imorron är det söndag och snart är helgen över=/Tiden går för tok försnabbt ibland.
Fick iallfall veta att två underbara människor ska komma på mitt 25års kalas så det blev jag glad av att höra för man mår  underbart då man är med dem=)Jag hoppas vädret är fint då bara...hehe

Annars blev det tårtbak idag och gav pappa och sambon litta för jag skulle bara prova baka....men det visa sig det blev ganska god=)


Kommentarer
Postat av: Johan

Mmm, tårta är ju inte fel =) Vad bakade du för någon?



När fyller du?

2009-07-06 @ 13:24:02
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0