Längtar tills imorron

Jag har samlat kraft i några dagar för att klara att åka iväg imorron och nu är jag så trött på mig,min lägenhet så det ska bli kul imorron.Visserligen ska jag bara till novalund och äta gott med André och kanske shoppa lite.Det kanske inte är något speciellt för er,men jag som är sjuskriven och klättrara på väggarna behöver oxå komma ut bland folk.Jag ska strax arbetsträna och jag längtar så enromt mycket så ni anar inte.Jag har tjatat i flerar år för att få komma tillbaka till arbetslivet och snart är det dax.

Idag är en sådan dag jag verkligen ej står ut med mig sj,min spegelbild...ja allt sånt.Det är väl en sådan dag man känner sig helt fel,ful,fet och värdelös....jag är nog inte ensam med att ha sådanna tankar då och då;)
Men jag undrar om jag kan bli vän med min spegelbild....kommer jag någonsin blir det?
Lägger dock upp ett fotto som jag sj tyckte va fint,och man önskar man va så som på en bild....för i verkligheten dallrar fläsk hit o dit;)


Kommentarer
Postat av: Johan

Hoppas det blir trevligt imorgon! =)

2009-07-18 @ 01:20:15
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Du behöver ju inte löshår fäör du har ju redan långt fint hår :) Fast det kan iochförsig vara lite roligt att fylla ut det lite så att det blir tjockare eller lite längre och bara för att man känner sig extra fin när man håller på fixar en massa med håret :D



Du har ialalflal inte gjort några jätte stora tatueringar, men det är ändå tråkigt att du ångrar dig.. Det tror jag många gör när de blir lite äldre, för de som gör när de är tonåringar kanske inte alltid tänker så långt..



Piercingar i naveln tycker jag som sagt är fint! :D



Ha en toppen bra dag!

2009-07-21 @ 14:07:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0