Onsdag

Det blev ändring i planen igår.Toningen till bilen sköts upp idag pga sjukt barn.Jag åkte till pappa istället.Dock så mådde jag inte så bra och tror det är kombinationen av värmen och jag har ej tränat på en vecka men jag har ju gått promenader.Jag ska träna idag för det är jobbigt att må såhär.Jag har ju huvudvärk konstant och det är värst,hade man ej det kunde man ju röra sig mer=/

Det är väl så där med pappa om jag ska vara ärlig.Igår va ingen bra dag och det såg man.När han sitter ner så så ser han någerlunda oki ut men så fort han rör sig så får han spasmer i kroppen.Han har svårt att äta sj och han tappa skeden en hel del igår.Men några sjukgymnast övningar gör att han inte har så ont iallfall.Konstat så hoppar musklerna i hela kroppen...dygnet runt.Jag önskar han kunde lvara frisk och få det livet han förtjänar...snart finns han inte mer och det gör ont i hjärtat...hatar dig ALS!
Detta fottot tog på min 24års dag...och detta är mindre än ett år sen och nu är han så sjuk....det går så snabbt!

Kommentarer
Postat av: JENNNA

H&M :)

den kostar just 98 spänn :D

2009-07-01 @ 10:10:01
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Tack du :*

2009-07-01 @ 11:35:13
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Trixie

usch ALS =/ inget kul.. så hemskt när folk blir drabbade av sjukdom =/ varför kan man fråga sig livet ut.



2009-07-01 @ 12:59:04
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0