Tisdag

Va inte en bästa dagen igår men jag vet ju va det bero på,lite svårt att känna glädje när någon man älska är dödligt sjuk.

Jag har sovit ca 4timmar och är väl inte mitt bästa idag,men jag ska strax städa så jag ha fått gjort det.Kanske kommer s och hälsar på en stund idag.

Igår var jag så nere så André köre mig ut på väla och det känns bättre att göra något så man inte behöver tänka och bli påmind.Då så hitta jag små fynd för 49kr st på gina och lägger upp dem här=)



Kläningen va så fräck för man kunde välja att ha den rynkig där nere eller en helt rak modell.Jag tror föresten jag ska försöka hinna lägga ut en kläning jag köpte på MQ oxå på bloppis=)

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej gumman...

har inte haft tid att vara inne p bloggen, df jag ite har hort av mig, sorry.. hehe..

hur e det med dig d??? dt e bara fint med mig, dt regnar idag, s det e inte s varmt..

ska aka tilll Hongkong nu p lordag .. s dt kmr bli super kul:D hehe...



vad har du gjort annars d?? e dt varmt i sverige??

jag kmr hem om ungefar tva veckor faktiskt..s dt e snart, jag hor av mig nar jag e hema igen lah:D posspossss

2009-07-28 @ 10:16:56
URL: http://www.amychen,blogg.se
Postat av: Linn

sv; ja det kan man verkligen :D

älskar att pilla!

2009-07-28 @ 12:14:02
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Michaela

Sv: Ja övning ger färdighet! :D

2009-07-28 @ 14:32:06
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0