Bekini ångest

Varför ska det vara så svårt att hitta bekini i rätt storlek?
Det är nog inte bara jag som har problem med att hitta en som sitter bra och rätt stöd.
Jag leta både på väla och familia idag och visst jag kunde köpa en bekini i tex butiken change men då får jag betala ca 400-500kr och det gör jag inte.!
Jag kanske blir mindre i bysten om jag går ner med så hur kul är det att betala så möd.

Jag hitta då istället bh i samma matrial nästan men i ena bh har jag 70F(liten modell) men tänkte då åka och köpa en 75dd och bytta ut spännet där bak med bekinispänne istället....volia en helt ny bekini för 179kr.

Ska försöka åka till familia imorron och kolla faktiskt.Problemet är bara att det finns olika fäger av svart....hrm.

så ser den ut=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0