Fredag

Kl åtta väckte Tezzi mig för hon ville ha mat,så då mörda hon några blommor och sen kom hon och skrek.Nå ja,det va bara till att gå upp ,och det va nog bra jag gjorde det för jag höll på att få migrän.Än så länge håller den sig borta men man har en förlamande känsla i huvudet ner i axlar ut i ena armen.Men jag ska strax träna och då kanske den ger med sig,eller blir dte värre,vi får se=)

Sjukgymnasten kände på min nacke igår och han sa det va inte riktigt bra,kotan längst upp känndes inte oki och något med leden där är inte bra,så jag måste börja träna de små musklerna där uppe så den stabiliserar nacken .*pust* säger jag bara !

Det öser ner och hur mysigt är det lixom?Idag kommer kanske en köpare och köper några skor,*hoppas*
så skulle jag vilja klippa mitt hår och färga håret mörkbrunt,men dock så har jag inte rätt ansiktsform till att passa i denna frissen=/


Kommentarer
Postat av: Johan

Så du är också uppe tidigt? Jag vaknade 8 trots att jag somnade 2:30, så det var lika bra att gå upp och ringa Ögon för att få ett nytt recept...



Men regn är ju ganska mysigt ändå =) Fast jag hatar det på sommaren!



Vad passar du i för hår då? =)



SV: Ja, vädret var faktiskt ganska okej igårkväll =) Uppehåll i alla fall =)



Haha okej, men vadå, man ska ju inte fråga en tjej om vikten hehe =) Då måste man ju lägga fram det lite snyggt sådär haha =)



Hm, syrran tränar alltid framför TV'n i mitt rum. Hon vill inte heller att någon ska se henne hehe =)



Kramar!

2009-06-12 @ 10:12:10
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Ja, katter är så söta =) Just nu ligger min här nere på mina fötter efter att ha varit ute i regnet en stund =)



Ja, fast man behöver ju inte stå i kö på Ögon. Man lämnar sitt nummer och så ringer de upp.



Jag tränar ju goalball 1 gång i veckan, men i höst blir det 2 gånger i veckan, men jag borde egentligen börja gymma lite... Det blir mest hemmaträning utöver goalballen...



Okej, men blont är fint tycker jag =)

2009-06-12 @ 10:36:52
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg frisyr ;) nästan som mig ju :D hihi.. fast luggen e så lång nu så har den åt sidan :D ser inget annras ;)

2009-06-12 @ 17:32:37
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

Shit..va fin frilla:) hehe..^^

nu ska ajg låta mitt hår växa..bara för dt:p hehee..~~ shit.. raklugg också:)me like^^



tacktack:D gillar heller inte burberry faktiskt.. men såg den..liknar ju LV speedy..så tänkte att färgen passar bättre nu till sommaren ju=) så vald den:) hehe.. ångrar ingenting nu faktiskt:) aannrs hade dt varit katastrof:p



men jag gillar de skonra...jo jag vt de liknar dem som jag köpte på nelly. men men jag gillar skor så det kvittar:D kollar in ett par på scorett nu också:D hehe..~~ hoppas de har i min storlek iaf:) ska se nästa vecka..



mama åker redan på måndag:( hon fick köpa nytt flygbiljett o sånt.. asch~jbbigt som fan.. men sånt e livet..



har du köpt skor idag då?

dt har varit hur dåligt väder som helst ju:S tråkigt nog=/ ..vi var på väla, citygross, ÖB och domsten idag...var ute sen halv elva.. haha..~~ jag kom hem itne förrän halv sju tror jag..helt trtt=/ uff~~ har inte ens tid att blogga nu för tiden=/



naww.. saknar dig med faktist..

jag åker den 9juLi..så vi får träffas innan:D hehe..pösssss

2009-06-12 @ 19:21:12
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0