Fredag

Jag ska inte träna idag utan gör det imorron,för det blev lite ändring i planeringen.Jag ska till väla idag och min underbaraste man följer med fast han hatar det.Jag skulle egentligen iväg med syster men det blev ändring.Jag behöver lite långa tunikor nu när det är varmt och jag tror jag såg några billiga på HM=)

Jag har två bra nyheter idag=)
1. F-kassan ringde och äntligen börjar hjälpen!Jag har varit sjuksriven från och till i många år och nu äntligen ska jag få hjälpt med eventuellt arnbetsträning uppt till ett år,för att se arbetsutbudet(sist va det bara 10timmar i veckan) och sen kanske får jag hjälp med ekonomin typ 50%jobb(om jag klarar det) och 50%sjukskrivning och då kan jag få lite mer pengar att röra mig på=)Men det bästa är ju nu arbetsträningen som kommer igång och sen tar man nästa steg.Jag ska på möte nu på onsdag.

2. Jag har nu gått ner 8kg=)Super glad är ju jag men har några kg kvar och jag vill aldrig vara supersmal som storlek 32-34 utan jag blir glad om jag kommer ner i en stor 36 i byxor(menar inte i jeansstorlek utan vanliga tex svarta byxor från hm).
Dock så känner jag mig inte smalare och visst jag ser jag har mindre storlek i byxor men jag tror fortfarande inte på att det är sant.

Jag lägger upp bilder på mina fynd sen...adjöss=)

Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Tack tack hehe. Kommer ej ihåg då bilden är gammal. Men det är nog solariet hehe. :)

okej tack för ditt svar! :D

2009-06-05 @ 11:05:39
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sb; haah gör det, de tycker jag låter bra ;D

2009-06-05 @ 11:26:57
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Johan

Hm, i byxor har jag väl 30-33, eller tvärtom, blandar alltid ihop vilket som är först, midja eller längd... hehe =P



SV: Ja, en Impreza skulle ju inte vara fel heller =) en blå med märket på sidan, som WRC-Imprezorna =) men en A4, nja hehe och inte vit i så fall! En gul kanske? Eller svart =)



Vädret är ju inget vidare här, det regnar just nu...



Kram

2009-06-05 @ 11:34:00
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej gumman:D



ja..ska komma ihåg dt nu:D hehe..~~

jag ska dra snart.. aa ska bara åka dit för en klippning:D hehe..nej ska inte träffa gris..absolut inte..har inte ens pratat med honom..så idag får jag leta salongen alldells sj:S uff~~ e så jävla nervös asså.. för han brukar ju hämta mig.. men nu får jag klara mig sj..jävla skit:p



men jag klarar mig:) annard får jag ringa polis.. hahaha~~ men hörs sen lah:D pösspössss

2009-06-05 @ 12:02:26
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: AMILIA KS

SV: vänta nu.. va de ett skämt eller va du seriös? Jag hatar mina lår mer än något annat på hela min kropp och om du va seriös nu så blev jag faktiskt lite mer glad. lite mer självsäker. Lite mindre missnöjd <3

2009-06-05 @ 15:27:43
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0