Fredagen är här=)

Jag håller på att fixa mig och sånt och ska sen äta frulle.Det blir shopping på väla idag och det ser jag framimot för det va ett tag sen jag och syrran träffades.Det är ju rea med så man kanske hittar ett fynd eller två...hehe

Vem har inte hört att The king of pop är död?.....Är en stor nyhet så jag förmodar alla vet det.Livet har en början och ett slut.Kan inte låta bli att tänka att när man väl är död,det är då folk kommer och visa sig och ger blommor ,men va fan kan man inte visa det när man lever.Kom med blommor då jag lever och kan uppskatta det,inte när jag är död....det är min mening.

Ha en underbar helg=)

Kommentarer
Postat av: h

det med michael kom som en chock...

2009-06-26 @ 12:47:23
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0