Jävla svin!

Och detta är fan bara milt sagt!Det finns så många sjuka människor där i i vår värld och när jag åt mina knäcke i vanlig ordning läste jag aftonbaladet.Jag höll på att spy då jag läste.

*Katten pelle har varit försvunnen i ett dygn.Sen hittar polisen Pelle upphäng mellan två träd och strypt med en antensladd.

*Katten Dave kommer hem och då ser hans ägare att han har en stor pil rakt igenom kroppen!Idag mår Dave bra.

Just djur har en speciell plats i mitt hjärta,just för att det är vi människor som är dess ägare och lika så bestämmer vi hur vi ska hantera våra hjusdjur.
Djuren har inget att säga till om och det är det som är så hemskt att människan missbrukar sin makt.Svin finns det överallt....just därför har jag mina två familjemedlemmar hemma och inne hos mig.



Kommentarer
Postat av: Johan

Fan, hur fungerar folk egentligen? Man indrar ju ibland. För några år sen läste jag att någon idiot hade bundit fast en katt bakom bilen och åkt iväg. Hur fan tänker man om man gör något sådant?



Tyvärr kan vi ju inte hålla våran katt inne, det går inte. Han är utekatt. Har de en gång blivit utekatt är det svårt att få de att bli innekatter. Det går nästan inte.



SV: Hehe okej, ja, här kommer det inga andra katter längre. Min kat har markerat sitt revir =)

Men vildkatter, ser de bra ut i pälsen och så eller?

2009-06-24 @ 15:28:38
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Millisen

Hej! Nej jag vet, det berodde tydligen på att en kod i kodmallen hade försvunnit. Den gjorde det omöjligt för alla explorer användare att läsa :( men nu hoppas jag verkligen att det är lagat! Är glad att du inte försvann! KRAM!

2009-06-24 @ 18:41:42
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0