Kvällen

Det har varit full rulle idag ,hela dagen.Vi gjorde det jag behövde göra idag och sen körde vi till jobbet och färga bilens baklampor,ska bli kul att se resultatet sen=)

Jag har varit ute hos "vildkatterna" från och till idag och de är för kära alltså=)Troligtvis så hämtar en eventuellt ägare den tuffa tjejen som jag blev förälskad i,men bättre hon får ett hem än att gå ett grymt liv tillmötes.Inte nog med det fick jag en chock.En katt till hade kommit idag med två ungar på ca 8veckor.Tyvärr kunde jag ej bekanta mig med dem för mamma skydda dem.Kan man bara få de tama så kan de ju få ett hem.
Jag älskar djur och hade jag kunnat så hade jag tagit hand om alla.Förhoppningsvis kan vi fånga in några katter(de vuxna) så vi kan avliva dem istället...=/

Tack olov har jag två bäbisar som jag älskar enormt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0