Lördag

Jag va helt slut igår och det blev tidigt kväll för moi=)Jag va nere hos ralf(grannen) och satt och malde litta,sen slog medicinen på så enormt så jag fick gå och lägga mig.

Jag ska ut och gå en lång promenix idag med mannen.Ikväll ska vi iväg på grillning och det ska bli kul faktiskt.
Annars vet jag inte vad jag ska göra underdagen utan tar det som det kommer.
Kanske skriver mera senare idag..
Ha en fin dag allesammans.

Lilla Tezzi ligger och vilar....hon har hånglat upp mig hela dagen idag...=)

Kommentarer
Postat av: Johan

Tidigt blev det för mig med igår. Somnade innan 11 :S När hände det senast? hehe. Nätverket var helt off, så det gick knappt att vara inne på msn eller surfa eller något. Så jag orkade inte mer och gick och la mig istället =)



Kram!

2009-06-06 @ 12:12:01
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hehe.. jag förstår vad du menar gumman:) absolut^^

Liksom ingen kmr ju ta Gris plats.. dt går bara inte täcka den...vt inte ens om jag kmr falla för ngn mer.. haha~~ känns inte så iaf.. kmr ju aldrig komma över Gris liksom.. lr man kanske gör dt.. fast dt tar fan tid:( uff~~ hemskt...

e rädd för känslor/förhållande nu:p haha..~~



aa jg blev nöjd med min frilla iaf..ska låta de växa faktiskt:) lugg då:) dt kmr bli snyggt..antar jag:)



så dåligt väder idag..asch~~ ska du ut i dt vädret?? dt blåser ju..sjukt kallt.. jag fyrser när jag sitter i mitt rum:( Uff~~





ha en bra dag gumman:Dpössss

2009-06-06 @ 12:29:46
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: RONJA

gullig katt :)

2009-06-06 @ 16:03:18
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0