Måndag

Hela denna veckan har min gubbe semester,ganska skönt att inte vara sj och sen samtidigt göra något om dagarna.
Idag ska jag träna men tänkte ta den super lätta träningen i 30min,typ träning för nybörjare.Inte för att jag är otränad (har tränat i några år) men mest för att se om jag inte får en febertopp igen i flera dagar.Det är inte lätt att ha en balans med träning,kost och annat.

Vad händer annars?Jo det va på tal att kanske köra till råå och ligga på stranden för att inta smälta bort.Tror det blir så.Sen ska jag tvätta som jag brukar då det är måndag.
Tänkte åka till "bonnen"(ett ställe där de säljer nya och beg cyklar) Vill veta vilket pris det rör sig om då de gäller beg cykel.

Ska försöka att inte glömma min kamera så man kan ta några fotto i det vackra vädret=)

vilket fetto man är ,tänka sig att fotto vinklar har sådan betydelse=)

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ja förstår det! njut av dagen!

kram

2009-06-01 @ 12:48:57
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0