Midsommar

Idag är väl en supar dag enligt en del,men inte för mig.Jag har aldrig gillat att supa men visst kan man ta en glas men att bli påverkad klarar jag mig galant utan=)
Idag ska vi alla kvinnor hitta en snopp=midsommarstång och dansa runt om så vi lättare blir gravida....Haha

Killen är hos mig idag men inte just nu för han körde till jobb för att färga listerna på hans bil för sen kommer sidorna av bilen täckas av stora kinesiska drakar=)
Jag ska fixa mig undertiden och träna lite och jag hoppas jag orkar göra mig extra fin idag,ganska kul att syla upp sig=)

Jag vakna i natt va ett jädrans ljud.Tyckte att de ljudet brukar jag inte höra...och sen fatta jag det kom från min mage..haha...ja det är helt sant.Det lät som andra världskriget i magen och den skrek och potistera.Man kanske kunde spelat in den på mobilen så man använt den som en ringsignal*fniss*

Jag vill passa på att önska er alla en trevlig midsommar

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Ja jag får nästan lite mardrömmar då jag ser på dom där bilderna på mig själv. Förut fattade jag inte att jag var så smal men nu,. det är nästan hemskt.

Då är det skönare att äta istället. ÄLSKAR att äta ;D.



Tack för dina jätte fina ord också!

Hoppas du får en jätte trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 15:06:43
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Johan

Kinesiska drakar? Hm... hehe =)

2009-06-23 @ 14:10:18
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0