Onsdag morron

Idag är det möte på arbetsförmedlingen kl tio.Ska bli spännande att se vad de har att säga om sitsen men jag hoppas på det bästa klart=)
Jag vakna halv åtta idag och jag har städat upp all kattsand  och när jag kommer hem blir det att jag äter frulle och sen litta träning på de.
Det är riktigt tråkigt väder och det regnar från och till,och jag hoppas det blir uppehåll både dit och hem.

Jag och S mätte oss lite snabbt för någan dag sen för jag tycker hon är smalar än mig,och jämfört med min sista mätning har jag gått ner lite till=)men i aug eller slutet av juli så gör jag en uppdate igen ordentligt,för det är ju roligare när lite mer cm försvunnit=)

Jag skriver igen sen när jag kommer him.

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; jorå jag ska göra allt för att bli frisk :)

kram

2009-06-10 @ 09:36:52
URL: http://gladje.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv; Haha ja precis! Jag hatar då folk inte svarar.

2009-06-10 @ 13:44:26
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej gumman:D



vilket väder asså.. shit.. dt regnar ju som satan..lr ösregnar till o med..inte kul alls:( ..mormor och morfar kmr frysa ihjäl sig antar jag.. hehe..



får se om dt blir fint väder.. annars åker vi nog inte till köpenhamn.. hehe..~~ men vi får se hur dt blir:) haha dt kan du fråga henne om hon orkar med ett "barn" till:p



aa gör du dt gummn:D hlr av dig bara..pössssss

2009-06-10 @ 15:01:37
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0