Onsdag

Strax blir det träning,men bara den lätta träningen,men i vilket fall så rör man sig i en halvtimme och sen går man en promenix,bättre de att dela ut träningen för det fungerar inte att jag tränar hårt en timme och sen blir jag kass och får ligga resten av dagen pga muskelsjukdommen...jag har fortfarande inte lärt mig riktigt hur jag ska hantera den,men det kommer väl=)

Jag tror på kärlek i första ögonkontakten=)jag såg en cykel som kosta 5000kr och va som gjord frö mig.DEn va svart med "bling" detaljer och guld detaljier i coola mönster,sen va ju sadlen i äkta skinn med ormskinn i guld..*fniss*
Nu har jag ju inte 5000kr i bakfickan och lär inte lägga det på en cykel heller,men en beg cykel som är sämmre skick en min vill de ha 1500kr för!!!André ska prova bytta och laga växlarna för då fixar jag den äldre cyklen(har två som är kassa) Då blir den nog svart cyklen tror jag,men får se hur det blir =)

Vilken tid det tar för att gå ner,och jag ser ingen skilland alls,känner mig fortfarane "pluffsig" men 7kg(sammanlagt) har jag gått ner och hoppas på att gå ner mer men det tar ju en enorm tid detta*pust*

så ser överdelen ut ...*love*
Jag våga dock ej ta fotto på hela mig för jag är rätt stor nertill..=)


 


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; haha sorry, var inte meningen att jävlar på det sättet ;D

2009-06-03 @ 10:06:58
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Johan

Hur länge har du haft muskelsjukdomen? Låter inte som om det är så jättelänge...



"kass", säger du det som de i Hipphipp? hehe ;)



SV: Ja, säg någon som gillar prov? Det finns nog inte många, men det är riktigt skönt att det är klart nu och speciellt matten! =), jag kan säga att jag fattade inte mycket av den heller och frågan är ju när f*n man ska ha nytta av det där?



Nja, bättre är det väl inte, det växlar, ena stunden regnar det och i nästa är det sol... men varmt är det inte...



35 grader inne är liite varmt hehe =P 27-28 brukar det vara som varmast i mitt rum...



Kram!

2009-06-03 @ 13:23:09
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Michelle [My life, my story, my words]

Du skrev ju att du var allergisk för mjölk och inte kunde äta vofflor? :P Det finns ju att köpa vofflor som man gör med vatten på ^^

2009-06-03 @ 13:42:29
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
Postat av: Trixie

Va fin :)



NewYorker har jag bara varit på en gång.. Mkt folk så jag köpte inget orkade inte stå i kö haha ;)

2009-06-03 @ 14:18:52
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l

Snygg! :)

2009-06-05 @ 08:42:33
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0