Söndag

Är ganska trött idag för halv två på natten börja min mage bråka så jag va uppe några timmar inatt.
Jag har precis rymt upp hemma och strax ska jag iväg och städa...undrar hur det går idag...Hrm.

Igår skulle jag sy in bekini överdelen som jag har gjort på mina bh men det blev skit av det.Det är ju sådant slibbigt tyg så det blev ej bra.Ska till familia och kika på en ny idag.Så blir det när man går ner ivikt.=)

Igår gjorde jag färdigt gubbens drake på andra sidan på bilen.(ska ta fotto sen)
Det är minsann ej lätt och draken kom ca 0,5cm längre ner än den andra sidan men inget man ser om man ej vet om det.Det tråkiga va att denna draken stämde inte alls i måtten som den andra sidan."svansen" på draken va hela7cm fel vinklad!Lite tråkigt det där ...

Nu ska jag läsa bloggar=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0