Tisdag

Idag är det en del som ska fixas till imorron.Jag ska förbereda för mötet imorron.Känns som allt sätter fart nu och det är jag glad för.Bara tråkigt att gå igenom alla papper och referenser och lika som papper på sjukdommarna.
Jag hann städa garderoben  igår och där hitta jag mer saker som skulle sys in och fixas med.Då har jag att göra denna veckan med andra ord(tack o lov för min symaskin)

Jag har kanske fått sålt mina gardiner oxå som jag köpte på jysk.Ska ner till posten med S och kolla vad frakten blir.Jag hoppas jag får sålt dem bara=)

Nä nu ska jag läsa bloggar och sen ut och gå en promenix=)

Kommentarer
Postat av: Amy.C

jo jag vt..:)

men såna saker kmr ju:D hehe..^__^



aa lr hur..bra att jag har min mama..ananrs har jag nog nte levt:p haha..~~



idag ska jag dra till skolan.. sen ska träffa en kompis på stan:D vi ska nog fika lite:) dt e ganska fint väder.. men antar att dt e kallt som vanligt.. hhe^^

vad ska du sj göra då?:D papa håller på städa ftf...dt e köket som e kvar:p haha och jag stter vid datorn som vanligt.. haha~~

2009-06-09 @ 12:57:21
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sv: Tack för tipsen =D Vill såklart att dom ska hålla så länge som möjligt ^^

2009-06-09 @ 13:18:53
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0