Tisdag

Jag har nog en infektion i mitt kropp igen.Jag är ganska slö idag och jag har fått fler förkylningsblåsor.
Jag ska ducha strax och ta bus,sen blir det frulle.Jag ska ut och gå en runda med men bara en kort.Sen blir det slapp så mycket jag kan för jag vill verkligen shoppa på fredag=)

Ikväll ska jag till familia och handla foder till katterna mina och även handla naturläkemedel,som är för övrigt ganska dyrt=/Men måste man så måste man.

Fick väl inte så bra nyheter igår efter pappa gjort kamera undersökning i halsen och ner.Ena sidan hade redan ALS spredit sig till=blivit försämmrad.Han fick tips på hur han skulle göra när han äter så han ej kvävs av maten.Verkligheten slår till ibland och jag intalar mig sj att jag tar en sak i taget för annars går jag under,men det är inte lätt då pappa blir så kraftigt förämmrad hela tiden.Han har fått en rullator som han ¨går inomhus med så gott han kan.Han klarar bara någon meter sen orkar hans kropp inte mer.Pappa kan aldrig mer komma hem till mig mer,och bara det är en sorg.Inget är som det brukar...hela våra liv har vänts upp och ner...
Jag älskar dig pappa

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahah nej, jag somnade :P Har 3 par jeans som jag har tänkt klippa korta iaf :) Du då?

2009-06-23 @ 11:29:14
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Amy.C

aa jag är fullt upp denna sommaren asså.. känner mig resan stressad.. men ska inte vara.. jag försöker ta dt lugnt iaf:D hehe..^^

men du vt hur jag e..asch~~ alltid stressa upp mig i onödan:p haha..~~



om några dagar ska jag till tyskland, prag och paris ..minns inte om jag har sagt till dig lr inte:S hmm~ men iaf.. vi ska köra bil dit..så dt kmr bli en lååååång bilresa..kul:S haha~~

så vi får träffas när ajg kmr tilbaka ist.. måste ju ses innan jag åker..jag åker den 9juli.. hehe..~~ innan dt måste jag åka till Köpenhamn igen..asch~~



familia? Shit.va lääängese jag var där:p haha..~~ asch~~ hoppas du hittar ngt då:D pösss

2009-06-23 @ 12:27:16
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Annika

Hejsan... usch va tråkigt med din pappa... ALS är en hemsk sjukdom. Massa kramar till dig...

2009-06-23 @ 12:44:25
URL: http://mysteriumamorvincitomnia.blogg.se/
Postat av: MARILENA

Aa sånt hår är jätte jobbigt :( specielt när man själv inte kan göra något. Oj din sits låter också jätte jobbig :( hoppas de fixar sig. Som du sa man måste hålla sig stark trots att de är svårt.

2009-06-23 @ 13:14:59
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: Johan

Usch... det är hemskt... =/

2009-06-23 @ 14:18:03
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0