Tisdag

Sov underbart inatt,ganska skönt faktiskt=)André är helt sönderbränd så det blir inte stranden ida=/Jag messa pappi och fråga om jag kunde komma och sola,men innerst inne känner jag bara mig ivägen då jag är där,inte alls välkommen.
Vill gärna njuta av vädert och bor man i lägenhet är det svårt att sola .
Jag ska ut och gå en runda sen och ikväll med hoppas jag.Sen ska vi till "bonnen".Ni som inte vet vad detta är kan jag då förklara såhär:Det finns en bonde i en håla som säljer cyklar och cykeltillbehör ochg även beg cyklar,det finns även en liten handel med blommor och lite godis=)
Vi ska dit och köpa ett cykel däck,och jag ska se vad priserna ligger på en beg cykel.
Nå ja lite av mina planer om idag=)
'ha det underbart i detta vackra väder

Älskar denna klänningen.Hade den på mig hela dagen igår.Ca 200kr på HM och den är sval och skön=)

Kommentarer
Postat av: Johan

Fina vädret? Jodu. Här är det just nu 10 grader och mulet. Regnade gjorde det förut också, så fint väder är det då inte... =/



SV: Haha okej =) Jaja, så är det, man blir påverkad av omgivningen =)



Men det är ju bra att det är hyfsat i alla fall =) Kämpa på! Du klarar det, trots alla problem, det är jag säker på =)



Jodå, nu är det ganska bra faktiskt =)

2009-06-02 @ 19:45:10
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0