Update

Vilken dag säger jag bara,värker i varje del på min kropp men än så länge har jag inte lyckas få migrän..ÄN.
Det har varit fullrulle sen imorse och mötet gick jätte bra.JAg börjar i ett nytt pojekt med f-kassan och ams så jag ska få rätt med en arbetsträning och kanske 50%sjuskrivning och anpassad arbetsplats.
Jag ska sj söka där jag vill bara och arbetsträna och imorron ska jag ringa en iallfall=)

Jag har cyklat en massa idag,cykla ner i byn för att hämta kläderna jag köpte på bubbelroom men när jag kommer dit så har paketet ej kommit.Den kommer nu kl fyra.Jag hade inte läst på avin*fniss*
Jag ska inte cykla mer utan andré hämtar ut det ikväll=)

Mina bh passar icke=/dock inte är de förså men förstora=/Jag köpte en vit 70F på lindex som jag aldrig annvänt och nu kan man ju inte använda den heller.Jag har ju flera andra bh i samma modell och storlek och de använder jag ju än sålänge.
Någon som har en byst på 70F som vill köpa den vita bh den har kostat 199kr på lindex men säljer den för 120kr OANVÄND!



Kommentarer
Postat av: Amy.C

De e i helsingfors nu..mama ringde precsi:D

och mormor och morfar mår bra efter 10timmars resa:p hehe.. dt e en timme till sen e dem framme..yesyesyes:) hehe..~~



jag längtar som fan nu:D

aa risifrutti e skit gott.. men man ksa inte äta de för ofta..då blir de inte alls goda:p hehe. .vi köper dem ibland då o då när jag e sugen:) hehe..~¨ annrs tkr jag bara de e äckliga.. haha..~~



dt e lite ljusare nu.. fast dt kmr nog regna snart igen:S asch~~men ska sticka snart..vi hrs..pössss

2009-06-10 @ 16:20:05
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja fan så deprimenrande :S

2009-06-10 @ 17:16:32
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0