Fredag

Denna veckan har ju bara rusat...nå ja=)Idag är det den sista dagen gubben min jobbar och sen har han semester en vacka och då ska han vara hos mig*skoj*

Jag ska strax träna litta och prata med sjukgymnasten om träningen(han jobbar som personlig tränare med).Jag brukar bli sjuk då jag har tränat lite längre och tagit i lite(men ej mycket) och då får jag feber och sen blir jag sängliggandes.Han tror inte att min kropp klarar detta utan jag måste ta det lungt och vila mellan passen.Problemet är ju att ska man förbränna så är det ju puls höjande träning som gäller,så hur man än gör så blir det ej som jag vill.Jag ska prova nu att träna och vila mellan alla passen och så får jag prova detta ett tag...värt ett försök=)
Idag ska jag och S väg och storhandla mat på willys i HBG ,inte det roligaste men mat måste man ha=)
Annars har jag inte så mycket att säga just nu så jag skriver mera sen..

I Löw jo S=)

Kommentarer
Postat av: Amy.C

vem e S? din granne lr?? Hmm~~



oj har andré semster.. va härligt:D

hehe~¨ vad ska ni hitta på då:) hihi~~



tack frö dt lah.. dt e lugnt, jag klarar mig:D

ska göra om dt tilsl jag klarar mig.. haha:) ska tänka positivt.. och var glad som jag brukar:D



vad ska du göra i helgen då?

dt kmr vara fint väder hörde jag:D hehe.. jag behöver sola:) hehe färgen har gått bort lite.:( fan=/



ha en bra dag laH:D handlar nt för mkt nu:p

2009-05-29 @ 12:08:27
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Ja, lite mycket info hehe, men det låter ju inget vidare i alla fall, men man lär sig att leva med det. Jag har lärt mig leva såhär på så kort tid och du har lärt dig leva med det där, eller hur?



Japp, jag är tvilling =) 21:a juni fyller jag =) Vilket datum fyller du?



Hälsingborg, skåning alltså? =P



Kram!

2009-05-29 @ 15:15:32
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Mindy

Det var ju synd..kanske finns ändå i Malmö..Ha en skön fredag söta du..kram kram

2009-05-29 @ 15:27:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Elina

Jaa 46000 fattigare:P Nää inte alls faktiskt, bara om jag trycker in fingret hårt på revbenen på utsidan av brösten.. Men annars är allt toppen :)

2009-05-29 @ 15:31:12
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0