Fredag

Känns inte alls som fredag för gobben min ska inte på jobb.Han hjälper mig just nu att dammsuga*snällt*
Jag belv stucken som fan med nålar igår och har faktiskt bokat ny tid på måndag och torsdag,se om det hjälper.
Jag ska försöka att ej träna alls nästa vecka,och jag får se hur jag klara det.Måste bli av med febern,och så går jag ut och går istället.Gobben ska snart till DK och hålla på att flytta dit möbler,jag ska fixa mina naglar och ska cykla dit så då rör jag mig lite idag=)
Blir det att jag ska besöka det stora köpcentrumet imorron i malmö???Vi har pratat länge om detta och vi får se hur jag mår imorron.
Ska på kalas hos svärmor idag med och det ska bli trevligt.
nä nu får jag sätta fart ,ska äta frulle och sen cykla...ha en trevlig fredag alla=)

Det är inte min mage som hänger utan tyget...haha...lovar=)

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; nä jag ska inte fortsätta med de pillren, men jag skulle aldrig sluta med mina p-piller :D

2009-05-08 @ 11:22:34
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej gumman..

vilken bild:p hahaha..~~ så söt:)



jo jag vt..dt har du rätt i..jag tänker int ens på dt nu faktiskt.. för jag vt inte vad mitt svar e egentligen..e helt förvirrad asaå:S du anar inte..uff~~

men ska dra dit snart ..så vi får se..men jag tror inte dt kmr bli ngt ändå.. för jag har tappat känslorna helt o hållet känns dt som..inte rätt längre.. men jag ska säga framför honom om dt inte blir ngt.så kmr han släppa mig:p haha..

låter helt taskigt.. men vill bara han ska veta saningen:) hehe..~~



jaså? fixar naglar idag.:o va kul..så du har ingen feber mer då?:D hehe..~¨ va bra:) men jag måsts stivka nu:D vi hörs lah:D har inga pengar i mobilen df har inte skickat smsm till dig:p hehee..pösssss

2009-05-08 @ 11:56:34
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0