Hemma efter kalaset

Jag skulle inte ha gått dit,med feber,kroppen gjorde så satans ont..men ändån gick jag för svärmor blir 50.
När jag kom dit så är det som vanligt...ingen pratar med mig och sitter och fnissar för sig själva vid bordet.Inte nog med det så vet hela den familjen att jag inte tåler grädde och mjölk men ändån gjorde de en smörgårdstårta med grädde.Där satt jag och såg när de åt och min mage kurra...ville de inte jag skulle komma så kunde man väl säga något?Aldrig mer jag kommer på något sådant igen!Så dålig stil och jag är såå trött på att den familjen gillar bara mig då jag ska hjälpa till med något....usch...såå besviken!

Fixa mina naglar idag och de blev perfekta=)tunna som jag vill ha dem och sen fick jag fri från städning hela månaden för hon tyckte det va tid att jag skulle bli frisk på riktigt...och det värmde såå hjärtligt,att någon har empati för någon annan.
Jag mår inte så bra idag...men om det inte blivit sämmre imorron ska ska jag åka någonstans.Visst jag är sjuk men jag vet oxå att denna lördagen kan jag göra något för sen är alla andra helger uppbokade.Man måste göra något för själen för då orkar man stå ut med de onda lite bättre=)
Nu blir det TV och mys...jag däckar väl snart av medicin.

Jag är glad jag har funnit en trevlig vän som du Amy
Jag är glad jag har S under de svåra stunderna,och även de bra stunderna med klart.=)

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej gumman:)



heheh.. jag vt vad jag gör:) dt e lugnt lah=) men dt e sjukt dåligt väder:( ash~~ skit tråkigt faktiskt:S

dt regnade o sånt när jag kom fram idag.jättekallt:( jag hade klänning o sånt....





shit:O va taskiga de e ..omg...gillar de inte dig lr vadå?:S fan låter helt cp.

sa André ngt d?? ..du ska fan inte dra dit mer om de behandlar dig sådär... vadådå ingen pratade med dig??:( ..bruakr ni inte sncka ens lr?:S ...OMG!~~

vill slå dem nu hahhaa:P vad åt du sen då??:( stackare ...gumman:S



blev naglarna fina då?:D hehe...vi hörs imrgon:D pössss

2009-05-08 @ 22:08:18
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: MARILENA

Hehe så söt :) Nä inget löshår, det är mitt hår upp till 100 % haha :)

2009-05-09 @ 11:38:51
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0