Himma=)

Jag skulle varit hemma så jag blir feber fri någon gång,men jag åkte till malmö och trotas mitt mående lite.
Jag ska köpa naturläkemedel i morron tror jag och då brukar jag ta en kur av ett medel som bättrar på imunförsvaret lite,för det behövs.

Jag va på det nya shoppingstället i malmö som heter ENTRÈ.
Jag köpte två par skor!Ja jag vet...har inte massa pengar men jag unna mig det.Jag behövde ett par sandaler och köpte par mörkbruna och det fanns bara ett par sandaler i lagompris i min storlek,visst de duger och är jätte sköna,det är ju det som är huvudsaken=) här kommer dem....

Köpte ett par till,de är lite så där fulsnygga ...haha...

Älska modellen på denna skon men är ganska osäker på ormskinnet=/Men klart är man svartklädd så har man några piffiga skor till som gör "jobbet"=)
Köpte två tröjor med,men de va såå simpla i en grå färg och en brun.



Kommentarer
Postat av: Amy.C

de andra skor e ju snygga:D e dt öppettår där framme lr e de runda?? hmm~~

de e höga också jU:D hehe..njas..hur kostade de gumman??:D



va det nya stället stort som din syrra sa? hmm~ får dra dit nåndag du;) hehe..



jag gick adlrig ut idag..för dt blåste och regnat här i gbg..tråkigt nog..va abra hemma o latade mig med gris..hela dagrn:P

sov gasnak sent igår ..så sov på eftermiddag.. jättetrött..uff~~



men dt eju tråkigt med andré familj:S varför ska de ens hålla på så liksom:S ascgh...väldigt dåligt stil..df fröstår jag mig nu vf du inte vil de ska hnga med när ni åkte till dt där stället:P haha.

ascgh..skit i dem nu..du e iaf ihop med andré inte med hans familj.. hehe:)

man bete sig iaf inte så om de e "normala"..



han hälsar tilbaka lah:D hehhe..jag kmr hem imorogn:D pösspösss

2009-05-09 @ 22:45:34
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: h

skorna var ju riktigt heta!

2009-05-10 @ 21:51:41
URL: http://halshammar.se
Postat av: ida

Fan skorna med ormskinn är ju skitsnyga, funderar på att köpa likadana :D!

2009-05-11 @ 16:44:12
URL: http://iidabergman.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Shit vad snygga dom svarta var då!!

Fin blogg=D

2009-05-11 @ 20:03:07
URL: http://jasminetunisia.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Jäklar vilka coola skor, älskar klackar! :D

De högst upp var snygga, rätt enkla och passar till mycket. Och de andra, jäte höga skorna är säkert, precis som du sa, snyggt till svart och för att pigga till det! Tror dock det kan bränna rätt rejält under fötterna efter ett tag :P



God natt & sov så gott!

2009-05-12 @ 23:41:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0