Lördag

Inga birka bullar blev det....usch vart kan man få ta på dem? Finns inte på maxi,citycross,statiol,allivs...någon som vet?
Va och hälsa på pappa igår och prata med han om något som hände igår,något han är insatt i och han vet vilka strul jag haft med dem.Han gav mig råd och tips,och jag kom och tänka på att de tipsen och råden kommer bara ta slut.Gud vad jag kommer att sakna det,kan inte skriva om det mer för jag är helt tåröggd då jag tänker tanken...

Jag ska nog iväg idag med André men vi vet ej vart.Tänkte först åka till stan och gå där men vädret är lite off,blir det Lödde....??
Jag behöver inte shoppa något men behöver komma ut,så oftas blir det shopping då.Gå och kika lite och sen fika och äta god mat.André hatar shoppa men han är så snäll och ställer upp varje gång.
Imorron ska jag nog till pappa för hans sambo ska ju firas att det är morsdag.....
Om jag handlat något sen så lägger jag upp bilder klart=)Ha en fin lördag

Kommentarer
Postat av: Johan

Shoppa kan vara kul, men det beror ju på vad man kollar på ;)



Här är det faktiskt ganska fint idag =)



SV: Ja, det ska bli kul! =)



Hoppas du hittar något då!



Ha det bra =)



Kram!

2009-05-30 @ 10:36:58
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej sötis:D





nja har sovit gott.. men har svinont ryggen:(

asch~~ riktigt ont asså..känner mig så spänd.. uff~¨ skit jobbigt..men jag hoppas dt går över..behöver massage:p haha.~~



jaså? ska du shoppa idag då?:D

vad ska du nu köpa?:p ehe..jag behöver också shoppa faktiskt..fast tänkte åka till Köpenhamn nåndag om jag hinner nu:D får se lah:)



ha en bra dag med andré..pösssss

2009-05-30 @ 12:42:13
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0