Söndagen

Sov som en gris inatt  underbart,men man har ej vaknat riktigt än.
Jag ska strax äta frulle,sitter är nu bara och fördriver tiden.Tvätta håret gjorde jag med GLISS som sa att håret blev rakare med schampo/balsam(den lila flaskan) och de gör inte detta alls.Mina själv lockar finns kvar men den dofta dock underbart.

Idag är det morsdag och det är väl trevligt.Blev bjuden till M och pappa men problemet är att de ska va i skogen utan toa så jag kan ej följa med.Närmaste toa finns 3km bort och det fungerar inte.Tråkigt är det för jag vill gärna träffa pappa så mycket det går.Sen har jag inte blivit bjuden till gubbens familj,och även om jag hade blivit bjuden hade jag inte kunnat äta där för jag tåler inte den maten,och de är de väl medvetna om.
Så vart ska man hän?INGENSTANS!
Försöker ej att bli irrri eller så men det är ändån tråkigt att bara vara sj.

Nå ja ska äta nu,tänkte bara skriva av mig lite...

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hehe..jaha..åkte ni dit?

va längesen jag var där..shit..har de billiga grejer där?? Hmm~~

center syd e ju som Väla, fast större lr?? Hmm~~ de har faktisktr bättre affärer där..några iaf:) hehe..~~



jo dt e sjukt varmt där ute..steker:p hha..~~ har solat mig lite idag..lr tillräckligt mkt har fått färg också.. uff~~ snart e ajg svart:p hahaa..~~

2009-05-31 @ 15:09:18
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag är också alena. Så blir du för irri slå mig en pling.

2009-05-31 @ 17:05:08
URL: http://jillizz.spaces.live.com/
Postat av: Amy.C

Jaha.okey..dt e df:p hehe.~~

för jag brukar aldrig hitta ngt som e s billigt.vill också ha billiga och fina kläder:D hehe..~~



jas`Å? jag e skit brun nu:D men tur att jag inte brände mig..hehe:) trodde jag skulle göra dt.. men nix=) känner mig len, ren och brun nu faktiskt:D haha..~~ perfekt:)



vad har du gjort annars då?

naww..jag akn tänka mig gumman.. men tänk inte så mkt..jag försöker iaf prata med dig helt vanligt:D hehe..~~ hoppas du inte tänker på dt när du pratar med mig iaf.. jag vill inte ta upp såna tråkiga ämne du vt.. men jag rbyr mig ftf:D hehe..~~ pössss

2009-05-31 @ 18:08:03
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hoppas du fick en fin dag tillslut även om de var egentid ;)

2009-05-31 @ 23:59:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0