Välkommen

Jag har byttat blogg av privata skäl.Denna blogg kommer va lika dan som den andra men vissa inlägg blir lösenskyddat,men så långt har jag ej kommit än.

Jag har spärrat en del IP adresser för att kunna kommentera och håller på att ordna med saker och ting.Jag är starkare än så och kommer inte gömma mig.

Det blir sjukgyymnasten idag och det ska bli skönt för det va några veckor sedan,sen ska jag träffa S en vända och det blir nog en promenix med henne oxå.Annrs mår jag bra och jag kan bara änra mig sj och hur jag ser på saker och ting och gud så underbart att kunna bara bli bättre och bättre=)
Jag hoppas ni får en bra dag idag och jag ska fortsätta med att styla min blogg...tar ju en evighet lixom=)

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej gumman;)



va tråkigt dt hände med din gamla blogg:S asch~~ varför blev dt så? du får berätta till mig live när vi träffas lah..

känns som dt var ett tag sen vi sågs du.. hehe.. vad ska du göra i helgen?

Kmr kanske förbi??:p hehe.. har saknat dig vet du;) ...din lilla "hamster":p hehee..~~



jag ska övningsköra snart faktiskt..så vi hörs lite senare lah:) pössss

2009-05-07 @ 12:03:45
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

Nu när du har den bloggen..

e dt bara jag som vt om dt lr du har meddelat de andra också?? hmm~~

för annrs kmr bara jag som läser ju och kommenterar:p haha..hur kul e dt liksom..hmm...



men dt e lugnt.. jag väntar till nästa vecka lah:D hehe..~~ alltid kul o träffar dig och snackar lite skit ..lr om allt:p heheh=) ...



hör bara av dig.. ta dt lugnt i helgen nu så du inte bli sängläggande senare:p hehe..pösss<3

2009-05-07 @ 12:49:46
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0