Måndag morgon

Vakna med migrän och har knaprat lite piller och gjort några strech övningar,hoppas det går över!

Händer idag?
JO det blir jobb som vanligt och sen så blir det tvättning på schemat.Måndagar är alltid tråkiga tycker jag.Annars blir det inget annat på schemat.

Innan  jobb ska jag försöka vibba.Jag har ju en platta som vibrerar och denna sägs hjälpa folk som lider av fibromyalg m.m.
Den öka blodcirkulationen i kroppen.Jag står på denna platta varje dag och ibland hjälper den och bland inte.
När man har en del "hinder" i livet så tror jag inte så mycket på mediciner utan en alternativ behandling.Jag har sj tagit tag i det,för mediciner är inte så bra som folk tror.Dels biverkingar och sen blir kroppen van och då får man höjja dosen.Jag tar enbart medicin då inget annat hjälper,alltså vid en sista utväg.

Jag önskar er alla en trevlig start på veckan=)

Hemma hos mig för många år sen.Jag va nog 20 år skulle jag tro.Älskar min gitarr fast jag ej spelar så mycket mer...tänk så mycket musik kan göra för en;)


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Ja den var Jätte bra:)

2009-11-30 @ 11:32:23
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0