Fredag

Sista jobbe dagen för denna veckan.Men imorron blir det en full dag så jag hinner inte blogga.Ska vara borta hela dagen och sen iväg på kvällen igen.

Jag fixa mina fotto igår=)dock så hade jag beställt fel mått så jag fick klippa nästan alla 200kort*fniss*

Jag är helt slut idag och har ganska ont men jag hoppas det inte blir värre senare under dagen.Tråkigt väder är det oxå så man blir lite off på det.

Ställde mig på vågen innan jag ducha,den ligger precis bakom den siffra som jag vägt ett tag.Den rör sig neråt men det går supersakta.


Kommentarer
Postat av: sarah

Hej hej. Fin bild :) Hoppas allt e bra med dig idag. Skönt att det e fredag. Ska snart köra till jobb o fika :) Hoppas att du får en underbar fredag. KRam

2009-10-16 @ 12:50:35
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Isa

Grym kropp Hanna!! Du har gjort detta skitbra!!

2009-10-16 @ 13:40:18
Postat av: A.C - jag har aldrig varit snygg men har alltid varit söt:)

hej gumman:D



jodå dt gick bra jag hämtade honom sen, han kom inte fram så sent..hehe:)



nej inga planer i helgen intw alls, dt e bara att plugga, ha mkt att göra faktiskt..asch=/ tråkigt.. dt snöade idag ju..i halmstad..sen sa pappa att dt har snöat i helsngborg också..hhe..uff~men tur att dt var inte så halt..annars hade jag nog ramlat:p haha..hade värsta klackarna idag..men körde ju bil så måste passa på liksom:p



ha en trevlig helg söt:D pössss

2009-10-16 @ 17:59:11
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej hej. Tack :) Ja det var super trevligt på fika. Fick 10 röda rosor av mina arbetskamrater. Det var jag helt oförberedd på :) Händer det något trevligt i helgen? Kram

2009-10-16 @ 21:03:40
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0