Shopping med syster=)

Det är så underbart varje gång jag ser min syster.Allt som hon har gått igenom,och ändån vara en sådan fin person både inre och till yttre.Tack för idag min ängel.

Jag shoppa lite dock.De enda som va inpuls va ett par skor men jösses det kosta bara 99kr!

Sen reklamera jag ju två tröjor och fick tillbaka alla pengar så för det köpte jag en tröja från hm och ett knytskärp men mitt skärp är svart.Jag fick några kronor över och köpte "torgvantar" på hm oxå;)



Oki mina "torgvantar" är inte exakt som dessa men liknar dem lite;)

Det jag behöver är fortfarande lite blusar eller några finare skjortor,men jag får kika på cassels eller så beställer jag på halens för de va på rea där;)


Kommentarer
Postat av: sarah

Hej gumman. Hoppas allt e bra idag? Hittade ni på något skoj igårkväll på halloween? Själv var jag hos mina föräldrar hela dagen o kvällen. Idag e jag trött o frusen. Kallt som satan inne. Vi fattar inte riktigt hur värme systemet fungerar. Så jag får ringa någon som kan komma o kolla i veckan. Kram

2009-11-01 @ 10:42:13
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: azra - EN FIN BLOGG!

fin blogg :)

det du köpt var fint :)

2009-11-01 @ 11:02:38
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: ღ MissCM

åh, det där skärpet är grymt snyggt! funderar på att klicka hem en sådan jag med i svart :)

2009-11-03 @ 10:35:38
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0