Söndag

Igår va det fullrulle från då jag vakna till då jag gick och lade mig.Träffa syster och det va hur mysigt som hellst=)Jag handla lite sådant som jag behövde och unna mig dock ett linnne som va på rea;)
Jag har lite saker till jag behöver så som naturläkemedel men det tar jag en annan gång.
Sen efter vi shoppat så åkte vi och hälsa på pappa och han verka pigg och glad och det va ju kul=)

Idag ska jag iväg och handla lite mat på citycross.Sen ska jag nog ha en sådan dag då man tar hand om sig och så,typ en skönhetsdag=)
Men här kommer fotto på det jag köpte igår:


Kommentarer
Postat av: sarah

Hej gumman.Hoppas att du haft en trevlig helg ;) Gudvad fina trosor. Var har du köpt dem?? Fick ett ryck och stack till ullared igår. Och gud vad mycket jag hittade. Men kan säga att min fot fick lida :) Men det var det värt . Kram

2009-10-18 @ 16:15:26
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

njas att du har shoppat:D hehe..^^

nöjd?:)



jag har inte gjort mkt, har bara pluggat, sovit och kollat på tv..har huvudvärl o träningsvärk på magen:p börjar göra sit-ups igår ud vt..måste få tilbaka mina magmusklerna:D haha..^¨



har haft skit seg helg faktiskt:(

pöss gummiz:D

2009-10-18 @ 18:45:16
URL: http://amychen.blgg.se
Postat av: sarah

Oki oki: alla topparna jag köpte kosta mellan 30-90 kr :) För en gång skull hade de väldigt mycket kläder. Visst var det skit snyggt :) Ett laptopskin kostar 50 kr i ullared :) Nu är det läggdags. Hoppas att du får en jätte bra dag på jobb i morgon :) Kram

2009-10-18 @ 21:54:09
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0