Tisdag

Jag såg igår på reklam något om ett serium som bygger och ögonfransar och skyddar dem.Jag som sminkar mig varje dag skulle nog prova och se om det hjälper...ska kika på lördag tänkte jag=)
Så här ser den ut iallafall:

Idag ska jag jobba och igår prata jag och butikschefen om mina "framtidsplaner" och mer än så säger jag inte för jag tar inte segern på förskott.
Jag börjar lite tidigare idag så jag ska strax äta frulle=)

Ullared är bokad...ska säga till S & T om vilken dag med.

Imorron ska jag ta och träna ett riktigt pass hade jag tänkt...ska bli spännande.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej hej gumman. Såg också den reklamen igår :) Vad skoj att det blir Ullared :) Pratar precis ed doktorn :) Jag blir sjukskriven mån-tis nästa vecka också :) Sedan e de ju dags för nästa fot på onsdagen :) Nu ska jag äta lite frukost o kolla på allt skit de visar på tvn så här dags :( Kram

2009-10-20 @ 10:17:53
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Härligt! Duktig du är! Kan det va ett heltidsjobb måntro??=)Eller fast ½ tids tjänst? Nice!!=) Det är du värd! Det jobbet verkar passa din personlighet perfekt! Wieeee=) Tack gumman för din omtänksamhet det löser sig nog för mig snart med! Big hugs!! Ha en toppen dag! kram!

2009-10-20 @ 12:54:39
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gumman:D



aa jag vt.. hehe.. ska köra vid fem tiden..:)

kmr bli kul att hon kmr hem men hon kmr förstöra våra dagliga rutiner:p hahaa.. men men dt e vi van:p haha..~¨



nej ska inte göra mkt, kmr hem ju sent.. så ska nog plugga lite sen ska jag sova..lr jag e faktiskt ledig imoron:D kan vara skönt..men måste plugga som fan=/ asch..jobbigt..:(

hoppas mama har en massa fina saker i sin väska nu:p haha.. jag vt bara hn har köpt uggs till mig:D hehe..^^

2009-10-20 @ 14:31:41
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Marcela

fin blogg, du borde testa serumet och skriva vad du tycker om den i din blogg:D

2009-10-20 @ 20:28:44
URL: http://marcelita.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gumman:D



vi kom hem runt halv nio, nio tiden:D hehe..^^

mama sov direkt när vi var hemma hon var så trött..hade heller inte sovit på planet du vt..så ja..vi packade upp hennes väska o så lr jag gjorde dt:D ska byta hela garderob åt jonas:d hans kläder pasar inte mer för han har växt:d hehe.. sa till mamma att köpa kläde till honom i Kina ist..för dt e ju billiga..han behöve rju inte ha märketskläder nu när han e ftf liten:p hehe..han bryr sig ju inte. s jag vald några plagg från den där kinesika sidan så köpte mama dt..jag blev nöjd:D hehe..jag vlad ju:)



jag vt inte vad vi ska göra imorn, har inte planerat ngt..men jag ska iaf plugga vt jag..har inte rört mina böcker än ju:( haha..~~



pusss

2009-10-20 @ 22:35:47
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0