Fredag

Sista jobbe dagen och imorron gäller det=)
Jag vakna i natt och va helt över lycklig för att idag skulle jag till lund,men icke så nicke...kom ju på att det är en jobbe dag kvar*fniss*

Igår träffa jag S lite.Mest av en slump för jag hade kläder och skor hon skulle få,men det blev vi prata och så.Kändes skönt för jag har haft en hel del och jag pratar alltid med S om detta.

Imorron ska jag som sagt till Lund,kanske följer S med men jag förstår om hon ej kan för hon har en massa plugg.

Idag blir det jobb,och sen ska jag fixa med papper och så när jag kommer hem,snabba ärenden och förhoppningsvis ska jag köpa min mobil genom näter*yes*

I see a valross*fniss*


Kommentarer
Postat av: A.C

hehe..va kuL:D ..

nej jag tror inte jag ska åka till Köpenhamn.. lr jag vtinte..Natasa ska inte shoppa sa hon, hon sa dt e för dyrt där..så ska kanske åka upp sj bara för att gå på zara o aldo..

men får se om jag orkar:p hehe..~~

jag har en kompis i DK, har skriivt till honom igår att han ska gå till Aldo och fråga om man kunde beställa skor från drä till sverige..hehe...slipper åak dit ju... så vi får se ..han har inte hört av sig än:)



nej H&M skor e diss för mig med.hehe..df har inte köpt:p ..de kostar 499kr liksomS inte värt dt..asch=/

idag ska jag hämta ut mina skor hos makare..sen ska hämta en kompis på väla när hon har slutat:) hehe..^^ kanske ska ta med brorsan till väla m o äta glass..vi får se:) pösssss

2009-09-25 @ 15:04:59
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0