Åsikt om sillikon...

Tycker det har blivit en ordentlig modefluga när det gäller förstora brösten.
Vid min "tid" så va det mordernt med att pierca sig och det va bra mycke billigare än att köpa tuttar.

Jag har alltid varit fyllig här och där och har haft 70G men om jag hade fått bestämmt så hade jag bra mycket hellre velat ha en fin c kupa.
NU har jag gått ner en del och viktnedgång och viktuppgång påverkar HELA kroppen.

Sj tycker jag det är extremt tragiskt att behöva lägga in enoma silicon för jag förtår inte grejen.?
Visst det är bra att plastikoperation finns och jag förstår detta med självkänslan,men varför måste de vara så förbannat enorma tuttar?
DEt är lixom inte natruligt att en smal tjej i storlek 34 ska ha storlek g-h kupa...för kroppen är inte byggd till detta för annars hade vi väl blivit skapade så?

Ta mig inte fel jag menar inte alla ALLA bröstförstorningar är fel,utan jag tycker väl man kan tänka en gång för mycket när man beställer sin storlek...
Jag tycker stora silicon är fult och det står jag för.
Vem vill ha stora sillicon som vattenmeloner och sen efter barn så är det helt fördervade...och sen så stora bröst väger och har man ej rätt stöd så lär de hänga bra duktigt efter några år.

Visst jag har sj sagt jag vill fixa mina bröst....men jag vill ha en miljon med=)Drömma och funderingar och hopp har man men OM jag skulle fixa brösten så hade jag ALDRIG haft melloner...därimot är det mycket finare med mindre bröst ,tycker jag=)

C-d kupa va enormt på min tid,men nu är de ju små bröst i dagens läge...vart är vägen påväg??


Kommentarer
Postat av: Henke

hejj

bra åsikter du har, önskade att fler tjejer skulle tänka som dig. små bröst är faktiskt väldigt fint på tjejer. tycker dock det är upp till var och en, men när man läser att typ 99% av alla som stoppar i sig meloner ångrar sig så funderar man ju.... är dom så i desperat behov av uppmärksamhet så dom gör vad som helst...



fin blogg du har:)

hoppas du får en bra helg:)

2010-02-06 @ 09:16:23
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: Henke

hehe tack för att du titta in hos mig med:)



jaa, men precis, ja menar varför lägga in något sånt?

eller ja som du sa:P funkar ju säkert som airbags med, hahahaha.



vad ska du göra i helgen då?:)



kram tillbaka

2010-02-06 @ 09:40:41
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: Henke

mm, man har ju hört så mycket bra om den:P



åh gud va skönt att vara ledig:) helt underbart ju:) vad händer inne på stan då?



jag ska nog bara plugga lite idag, tråkigt nog..sen se på tvn ikväll:)



kram

2010-02-06 @ 10:17:59
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan gumman. ALlt bra med dig idag? Jag håller fullständigt med dig. Jag har alltid varit en 32-34 med f-g kupa nu e jag en 36a. Och hade jag fått välja hade jag hellre haft små snygga bröst en stora. Dels för att de inte e bra för ryggen och axlar. Och dels för att man inte behöver använda bd i vissa tröjor o så. Nu skulle jag aldrig få för mig att gå i ett linne utan bh det ser bara skumt ut då. Haha. Vad hittar du på idag? Kram

2010-02-06 @ 13:21:47
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gumman:D



jag är i helsingfors nu:D väntar p mitt flyg ska flyga till shanghai:D

skit kallt här och mkt folk, alla e fan kineser:p haha..skit roligt..de baa glor på mig hela tiden:p hahha~~



men jag har fått en plats vid fönsteret:D så dt e super.. slipper störa de andra o de andra sötr mig:p hehe..~~



vi hörs när jag e back lah lr genom bloggen:D kmr säkert blogga lah:D hehe~~

pusspussss miss u o ta hand om dig baby:D

2010-02-06 @ 14:57:54
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan. Jag håller fullständigt med dig. Mindre o fastare hade man inte tackat nej till :P VAd mysigt o gå i stan. Jo då min fot värker o e svullen. Jag e van nu. Men det e så himla tråkigt då jag saknar mina promenader i skogen :( Idag har jag dammsugat så gott jag kunnat o vikt tvätt. Nu sitter jag o lyssnar på musik o surfar runder lite.Kram

2010-02-06 @ 16:58:29
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Henke

åh mysigt ju:) bara fönstershoppa, billigast såxD hahaha.



nee, de är sämre med plugg faktiskt, själv då? haha

ja ska ta de imon har jag intalat mig själv:P



ska du se på melodifestivalen ikväll?:)

2010-02-06 @ 18:03:05
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Postat av: Isa

Hejsan Hanna! Läget??

Jag fixade till mina för snart 2 år sen.. Man kan få det gratis på Citadellkliniken i Landskrona.. Konsultaionstiden kostar, men jag vet inte om det gör det om du har högkostnadskort.. Jag är jättenöjd med förminskningen till 75 C- D.. Och tror jag ska göra en till.. Kram Isa

2010-02-06 @ 18:23:51
Postat av: Sissi

sv; tack, gillar den jättemycket! den kostade bara 300:- =)



kram!

2010-02-06 @ 20:24:44
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Lollo

jag tycker inte det är snyggt men jag ska aldrig säga aldrig..

2010-02-06 @ 23:42:01
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gumman:)



Jag åkte sj ja:D hee..

brukar altid göra dt..mkt lättare men tråkigare ..hehe..

e hos mormor o morfar nu...de blev helt glada när du ser mig:d hehe..^^ men jag e också glad:D



jaså?:O finns bara i butiken lr å¨deras hemsida ocks?:P hehe.. ¨fan jag vill ha en sån ju.. fan morfars data e helt cp..mkt virus:p måste fixa min bärbar:p haha..pussssssssssssssssssssssssssss

2010-02-07 @ 06:35:12
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Henke

hehe okeej:) härligt.)

jasså, på den bilden ser du ju absolut inte ut at behöva gå ner något gram ens, haha:)

ja okej, nee, de är inet så superspännande att se alla deltävlingar, förutom alla dåliga bidrag som är väldigt underhållande, hahahaxD



ja men degtsamma, ha en härlig och skön söndag:)

2010-02-07 @ 09:35:38
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0