Fredagsmys

Inte riktigt men imorron blir det mys med hjärtat.
Det är första helgen på länge då jag inte har något helt hundra spikat och det känns underbart.
Vi ska nog in i hbg och kika och sen in om williys och handla lite mat till mig...sen ska det bara vara mys!*längtar*

Idag ska jag jobba över en liten stund på jobb,för André hämtar mig när han slutat för vi ska nog hämta ut mina skor för jag tror de kommer idag=)
JAg måste även handla naturläkemedel idag med på familia.

Annars får ni alla ha en trevlig helg=)


Kommentarer
Postat av: sarah

Hejsan gumman. Ja liljor é så vackra :) De e super skönt att stygnene e borta. Men min fot e väldigt svullen undertill så mina tår pekar i princip rakt upp.Skrattar. jag kan ta min fram genom att trampa utsidan/hälen. Ja men det kommer gå bra på ditt jobb idag :) Skönt att inte ha något speciellt planerat. Det har inte jag heller förutom söndag för då har min lillasyster kalas hon fyller 20 på måndag. Kram

2010-02-05 @ 11:08:10
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad har du för planer för kvällen? Hoppas du får en fin kväll och helg!

2010-02-05 @ 17:49:42
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0