Onsdag

Full rulle denna dag med att bara ta hand om mig sj och förhoppningsvis får jag ny energi=)
Göra idag?
*Tezziz öronrens
*Träna en timme
*Vibba på vibrations plattan
*Fixa mina naglar för jag har brytit två naglar=/
*Inpackning och duchning


Igår va ingen bra dag men så är det ibland och tack alla för fina kommentarer.

Mina läppar ser hemska ut ,därför är bilden svart och vit.Hade tagit massa mediciner så jag får sådan munntorrhet och även om man dricker en massa så hjälper de ej.
Nytaget på syrran och moi..*hon är bäst*


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Förstår att det tär smärtan å alla mediciner å biverkningar! Önskar du kunnde känna att du duger som du är dock för det gör du, jag kan faktiskt bli rätt arg när jag läser här på din blogg ibland, eller ledsen, när du skriver att du är trött på dig själv å hatar hur du ser ut etc eller om alla saker du vill förbättra, Du som är så fin som du är=)=)=)=) Men men man själv är alltid sin värsta kritiker och hårdaste domare, men ibland borde vi vara lite snällare mot oss själva tycker jag=) Ha en fin dag sötnos!

2010-02-17 @ 10:23:22
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: A.C

aiya...va tråkigt..låter inte bra du=/ ...~~

du vt att jag inte kan trösta folk, men hoppas du blir bättre snart.. inget kul att må så liksom:( men stanna hemma lah om du tkr dt e jobbigt att jobba liksom=/



nix, har inte köpt väska..ska inte köpa i Kina..dyrt:p ..men har handlat en massa kläder.. skor också så klart^^



posss

2010-02-17 @ 14:08:16
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0