Tisdag

Om jag får tid över i helgen tror jag att jag kommer lägga upp löshåret,bekini,väskan på tradera ..men är någon itresserad av något av det så säg ifrån innan helgen.

Jag vet inte vad det är med mig men jag känner mig inte alls iform.Jag är som en degklump och orkar inte alls.Är ledig imorron så idag ska jag kämpa på.

Kanske kommer min faster oxå,men jag vet ej vilken dag och hur länge....får sen om man ska hinna träffa henne isåfall oxå.

Är Hjärte dagen på söndagen.Då har jag och gubben varit förlovade i två år.Jag kommer håg då vi förlova oss,vi hade planerat så fint med middag och mys men istället så låg vi i en svår influensa...gud så romantiskt=)


Kommentarer
Postat av: sarah

Hejsan. Ja jag ska kolla på Jula :) Tråkigt att du inte mår så bra idag. Men skönt att du e ledig i morgon.Ha ha vilken tajming o vara sjuka på förlovningsdagen. Vi firade 5 årig förlovning den 29/1 eller skulle gjort de men det hade vi glömt :P Vad ska ni hitta på på söndag då? Vi brukar inte fira det direkt. Eller min sambo firar inte det kanske jag ska säga :P Hoppas att det går bra på jobb idag.Kram

2010-02-09 @ 11:14:16
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0