Underbar dag

Killen vet alltid hur han ska göra för jag ska få mina tankar på annat håll.
Vi åkte till enté i malmö idag och André behövde oxå köpa skor och han fick ett par med sig hem.
Jag är ganska kräsen och hitta några saker men jag köpte bara två saker idag.

Loreal som jag egentligen inte alls gillar men jag köpte dem för den passar min hudton bäst.

Tröjan är egentligen mörkgrå med Puffarmar som har spets vid axlarna och skit fin på.Tyvärr fanns inte den i smal i naturvit utan det fick bli denna gråa.Kommer från hm för 79kr.

Sen för någon dag sen köpte jag en Miniklänning på bikbok som jag kommer använda som en tunika,för jag går inte i kortaklänningar.


Jag prova en hel del jeans oxå men jag anser att de sitter inte så snyggt när man är kurvig,och det är min åsikt bara.Dock så hitta jag ett par boutcut med snygg färg  och med normal midja.Helt perfekt men jag köpte dem aldrig.Jag har tänkt att gå ner de sista kg och vet inte om man ska avakta med jeans tills då...men jag kan inte sluta tänka på jeansen....=)
Kanske va meningen att de skulle ha följt med mig hem.
Jag har iallfall 29 eller 28 i jeans


Kommentarer
Postat av: A.C

jaså?:O monki:D yeah^^

lääängesen:p haha..måste dit...monki finns i halmstad också faktiskt..men kn inte vägen dit:p haha..jag e särmst när dt gäller vägar o sånt..asch:S

jag har hunnit mkt idag ja:D hade super trevligt:D hehe..söndagar brukar ju vara tråkiga:p haha

me du hade ju också shoppat:D najs:D

jag hittade en massa på bikbok idag på väla:D glad~~ hahaha

2010-02-28 @ 21:50:30
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Johan

Hanna, vad har du gjort med bloggen? Den ser ju jättekonstig ut... Har du raderat alla inlägg från mars eller? Fick ju gå in här på februari för att hitta någon stans att kommentera... :S



SV: Okej, men du får ta det i din egen takt. Ta ett steg i taget. Så småningom kanske du orkar 50%, men det tar tid. Det får ta den tid det gör! :)

Lycka till i alla fall!



Det har varit ganska fint väder den här veckan faktiskt =) men idag regnar det, så nu smälter snön :)



Hoppas allt är bra med dig! :)



Kram

2010-03-19 @ 13:09:29
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0